dagens to do


är ju ledig denna vecka. eller ledig och ledig, att bygga hus är en hel vetenskap.. idag ska vi boka nytt möte med köksleverantören och gå in på alla detaljer, höjden på sockeln (min käresta är 1,95 lång och jag 1,64), exakt vilken granitskiva etc. sen ska jag ringa snickaren som skall bygga vår trappa och badrumsmöbel, (från en bild vi visat). och sist, hitta en murare som skall mura våran stora härliga öppna spis som är mittpunkten i huset. hoppas ni får en mysig dag! tycker ovan bild är så harmonisk, tänk den dagen man kan har så lite tid att man bara kan sitta och studera naturen..mmm.

Kommentarer

Stina sa…
Mmmm...vill också ha ett nytt hus. Kram Stina
Hej!
Måste bara säga jättegrattis till att aftonbladet uppmärksammat din fina blogg! Jag blir också så glad av alla härliga bilder, och tycker det är roligt att följa ett sådant stort projekt som att bygga nytt!

Ha det så bra i solen!
/Caroline
Tingeltangel sa…
Det låter som om projektet går framåt med stora steg nu. Spännande.
Anonym sa…
Bilden är jätte fin och jag önskar jag hade det där skrivbordet här hemma !

Kram Kram
Carina
mkt anton sa…
gu va fint ni kommer få! :)
Anonym sa…
Köp en dagbok och skriv ett hett tips...Skriv ner vad ni kommer överens om! Kram Charlotte
dreamhouse sa…
hemma på landet: ja det är ju härligt att få boa in sig själv från början men det är inte fy skam med ett äldre.. och inte lägenhet heller.. men allt har sin tid.. det är mkt jobb men ack så kul!! massa kram

caroline:tack raris! vad du e snäll.. glad att du vill följa! desamma.. är mest fast i lägenheten, ska frächa till o måla fönstren..phuu.

tingeltangel: ja herregud, det är fullt upp! men känns kul och nära men ändå såå långt bort..

Carina: jag hade tänkt att försöka hitta nåt liknande på blocket.. behöver dock massa lådor oxå.. men ser mysigt ut!

anton: va härligt att du kikar in!! ja det får vi hoppas minsann! du vet var grillen ska stå och festen håller till..
dreamhouse sa…
charlotte: ja det har du rätt i!! kram!

Populära inlägg