vilodag


bild: okänd
japp nu är festen slut.. för den här gången.. Vi hade en underbart mysig midsommarafton med allt vad det innebar.. idag har jag varit helt slut. Inte gjort ett dyft. Det är så fantastiskt skönt när man är så många att alla hjälps åt varteftersom. Vi hann ju med båda fika, sillunch, jordgubbstårta och grillning. Däremellan så plockades det och sorterades, så därför möttes man inte av ett smutsigt ras till kök imorse. Många av mina härliga vänninor jobbar med inköp av underbart sköna produkter, så 'vinst-påsarna' (efter tipspromenaden, kubb/krocketturnering/pilkastning osv) innehöll ljuvliga saker som jag botaniserat i idag. Handkrämer, body chocolate cream, doftljus etc. Hoppas ni haft det mysigt. Imorgon ska jag vakna upp pigg och fräsch igen, man mår som bäst då. Nattinatti.

Kommentarer

Hej!
Inte dåligt med så härliga vinster :)
Skönt med en riktig slappar-dag!
Ha det gott.
Kram!
Det låter ju som en underbar midsommar!
Mia sa…
Bra att ha såna vänner...:)
ColonialEast sa…
Härlig midsommar ni verkar ha haft! Men det är alltid lite skönt när "det är över". Kram!
Handplockat sa…
Hej hopp
måste kika in och önska glad midsommar denna
sista dag i midsommarhelgen.
Nu är jag tillbaka på bloggen efter behövligsemester
i 3 veckor.
Vi landade i sverige i tisdags till lunch och har fram tills i dag haft
fullt upp.
Men i dag njuter jag av denna söndag
kramelikramar
handplockat
Det lät som en riktigt härlig midsommar :)

Ha det bra!
Åhh det låter som en alldeles underbar midsommar, med lite aktiviteter också, så att man inte bara sitter och äter och sen är det "hejdå". Ska jag nog ta efter till nästa år vi besöker Sverigen:-)

Ha en fin vecka
//Gunilla

Populära inlägg