kamerasladd?


källa okänd
Jag vet att det är många som vill ha fler bilder tagna här hemmifrån. Jag lovar att jag ska försöka bli bättre på det. Just nu är batteriladdaren till kameran på villovägar så ska idag låna min kära grannes. Sen är det inte lätt när solen envisas med att lysa med sin frånvaro, det här mörkret gör det inte lika kul att fota. Men bättring utlovas som sagt. Fastnade för den här snygga bilden, man undrar varför det ska vara så svårt att hitta snygga tandborstar och tandkrämstuber. Och när man väl gör det så har man knappast råd och byta ut dem. Om man nu är så pass överdriven som jag tydligen är just nu..hi. Ha en härlig dag alla. xx

Kommentarer

Mia sa…
Håller fullständigt med dig om alla dessa gräsligt fula tandborstar och tandkräms tubar!! Helt omöjligt att hitta nåt man kan visa framme (har våra här hemma i badrumsskåpet, bakom dörr!!) I dessa design och inrednings tider tycker man ju att nån kanske skulle nappa på ett annat utseende än Oranga borstar och turkosa tubar...
Jaja tur du har en sån snygg blogg, man kan titta in hos då och då! =) Tack! /Mia
Bitte sa…
Halloj !
Instämmer helt och hållet.
Förstår inte varför allting ska vara så färgglatt.
Det finns alldeles för lite svart och vita tandkrämer.
Ha det /Bitte
Rachel sa…
här kommer ett tips på en tandkrämstub jag tycker är snygg iallafall :)

http://www.hardford.se/start.php?Varum%E4rke:Vademecum:Vademecum_Limited_Edition

vet inte om har sett den innan? finns bla på Åhléns.

trevlig kväll!
Anonym sa…
Vi söker just nya hem att göra reportage ifrån. Kanske är du intresserad av detta. Det skulle lösa många av dina kameraproblem framöver :-). Läs mer på min blogg!

Populära inlägg