hurra för mig


bild från williams-sonoma
Vilket nyårsfirande! och vilken fest det blev. Igår gjordes inte många knop här hemma, vi låg i en hög och kollade på vänner-maraton på tv hela dagen och avslutade med mysiga filmen' the Holiday'. Man hinner knappt hämta sig från den ena festen så över till den andra. Idag fyller jag nämligen 35 år! japp, man blir knappast yngre. Fast idag blir det en lugn och stillsam middag, ska ge mig på dessa härliga cupcakes tänkte jag. Hoppas ni hade ett hejdundrande nyår och god fortsättning!
kramxx

Kommentarer

Anonym sa…
Grattis på födelsedagen!

Hoppas du får en bra dag med god tårta och många fina presenter.

Åsa
Anonym sa…
STORT GRATTIS
Skatan sa…
Hej och stort grattis på din dag!

Hoppas den blir precis vad du önskar :)

Kram från mig.
Cin sa…
God fortsättning på det nya året och ett stort grattis på födelsedagen!
Kram Cin.
Anonym sa…
Grattis och hurra!!!!
Sofia
Kari sa…
Gratulerer med dagen! :-) Kari
Anonym sa…
Grattis på födelsedagen önskar en trogen läsare, 41 år - om det kanske kan vara någon tröst ...;-)
Anonym sa…
Stort grattis på födelsedagen!! Ditt inlägg påminner mig om att en av sambons kompisar oxå fyller år idag... Hoppas du får en underbar dag!! Kramen, Maria
Graulerer sååå mye med dagen!! Håper du får en super dag!
(I morgen er det min tur;) Huff!

Klem Anette:)
GRATTIS GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

(och vilka söta cupcakes :-))
//Angel
Anna sa…
Grattis med fødselsdagen :) Hos deg kommer festlighetene på rekke og rad :)
Anna
Eddan sa…
Grattis på födelsedagen och
God fortsättning på det nya året!

/Anette
Backstitch sa…
Grattis på födelsedagen!
Du är ju ung som en lärka ännu!
Hoppas att din dag blir just sådan som DU önskar DIG.
Kram Moster
Anonym sa…
STORT GRATTIS på födelsedagen! Hoppas att du får en supermysig dag! GOTT NYTT 2009! KRAMISAR!!!
Anonym sa…
Grattis!! Hoppas du får några härliga presenter!! Ha det gott!!
Grattis på födelsedagen!

kram /iris
Anonym sa…
Stort grattis!
Sort grattis på födelsedagen och kom ihåg att ålder bara är en siffra!
Anonym sa…
Grattis!!!
Grattis! Vi har också en i familjen som fyller idag, min bonus dotter vera.

Ha en fin dag! Kram Sanna
Anonym sa…
Grattis!

Tack för din inspirerande blogg!

Kram Lena
Anci sa…
Grattis på födelsedagen !

Hoppas att din dag blir fantastisk och underbar, som en födelsedag ska vara :D

Kram Anci
Nettan sa…
Grattis på födelsedagen! Hoppas att dagen varit fin?
Mamman sa…
GRATTIS från mig. Fyller själv om 22 dagar. Det blir min första på 5 år som jag varken ammat eller varit gravid, så ett glas champagne ska jag allt unna mig, eller två.
Hoppas att du får ett idag på din dag! =)
Cecilia sa…
Åh vilka fina cupcakes, hoppas att dina blev lika fina!

Grattis på födelsedagen också!

Kram Cecilia
Nettan sa…
Stort grattis på födelsedagen!!
Hoppas den varit riktigt bra!!
Kram Nettan
Gratulerer så mye!! Og så vil jeg ønske deg allting godt i det nye året. La det bli et Fabulous år!!

Gode klemmer
Aina Moderncountry
charm design sa…
Gratulerer så mye med dagen,35 år er ingen alder.Jeg blir 40 om 5 uker.å hutte meg tu,da blir jeg gammel.Kos deg i 30 årene en stund til.De kakene så kjempe gode ut....
Grattis på din stora dag!

Sabi
Anonym sa…
Gratulerar på födelsedagen!
Tänk den som vore bara 35 år......
Njuuuut!
Aggie
(utan egen blogg)
gratulerer med dagen.
måtte den bli fyllt av
glitter og stas.
gratulerer med dagen.
måtte den bli fyllt av
glitter og stas.
Härligt :D Stort gratttis :D

kram nadja
Karna sa…
Grattis med dagen, og godt nyttår!
Erling`s mat sa…
Gratulere med dagen din som var i går! Håper du hadde en fin dag!

Hilsen fra oss i Valdres, Norge.
Unknown sa…
sorry I can't understand the writing and you might not be able to understnad mine but I just wanted to leave a comment anyway. I wanted you to know how much I really liked your blog and these cupcakes are stunning. Happy new year! Daisy~
Zizzi sa…
Har haft datorkrångel, därför blir det ett litet försenat "Grattis på födelsedagen!"
Kram cissi

Populära inlägg