slut på ledigheten


foto: camilla
Japp nu är det slut på långa slappa dagar. Lite jobbångest har man allt, även fast det är mycket spännande på gång nu i vår. Man vänjer sig snabbt vid ledighet och det är så mysigt att umgås tillsammans hela tiden. Låånga frukostar. Well well. Nu kör vi. På bilden några filtar som jag har samlade i en stor korg. På sommaren används de av alla vänner som besöker oss, perfekt när man sitter ute och kvällarna blir lite kyliga. Ho, det kändes väldigt långt borta. Hoppas ni får en härlig dag. xx

Kommentarer

Mamman sa…
Åhh en sån underbar tanke: ljumma sommarkvällar under mysiga plädar i glada vänners sällskap, till långt in på natten. Jag längtar!
Festligt, de filtarna känner jag igen, såna säljer ju jag :) måste nog genast rota fram en korg och fota om dom :) Jättefin bild!
Ha en bra första-arbetsdag,
kram
M
Ja, nu är det liksom vardag igen.*ler*
Ha en fin dag idag.
Kram Lallis
Anci sa…
Det ser så mysigt ut med filtar och täcken i en korg ! Jag har letat efter en fin korg att använda på samma sätt.

Kram Anci
Monica sa…
Hej !!
Fina filtar och ännu finare korg...!!!
Jättemysigt verkligen...
Monica i Rom
Adoridarling sa…
Visst är det konstigt att man snabbare vänjer sig vid sovmorgon och lata dagar än tvärtom! =)

Populära inlägg