barnkammaren



bild ovan lånat från par courrier


bild ovan här från- älskling och jag
Har precis haft besök av syster och min sötaste systerson. Blev en lunchpaus med långpromenad och våfflor. Att handla till barn är bland det roligaste, det finns så otroligt fina saker. Blir helt hänförd av vackra nät shoppen par courriers barnkammare. Magdalena snokar upp de mest unika och förtrollande små saker. Som luftballongen och de gamla bilarna..En annan sprillans ny shop på nätet är, älskling och jag, en superfin sida. Här kan man shoppa loss både till sig själv och till de små liven. Så var det fredag igen, den här veckan har bara rusat iväg.. känner mig ändå rätt pigg och njuter av solen som strålar in genom fönstren (de skitiga fönstren). Hoppas ni får en underbar helg. xx

Kommentarer

Lotta älskar allt ...
Väskan är vacker ... Jag älskar färgen ...
Nu Jag gillar mysiga rum med soffor för att koppla av ...
Kärlek är att ha en bra helg.
Anonym sa…
Vill bara säga att jag har haft "koll" på din blogg, nu ett bra tag... Tycker att den är helt underbar! Massa fina bilder och intressanta inlägg. Ha en jättetrevlig helg. Susan
Jag håller med. Jättefina bilder från Magdalena. Och om man har små barn i sin närhet är det lätt att handla fina saker till dem. Jag har ju "stora" barn så mina brorsbarn blir bortskämada i stället. Det går inte att låta bli...
Trevlig helg!
Lena
Lisa sa…
Inspirerande! Tack för länken till den nya affären, alltid kul!

Fortsatt fin helg!
Lisa
Anonym sa…
lovely !!! http://lascierie.canalblog.com

Populära inlägg