kuddyra




foto: camilladreamhouse
Vi har som ni ser en gigantisk soffa på övervåningen. Här gosar vi framför kaminen och kollar tv/film. Nu är soffan piffad och puffad med tine k kuddar, de e så himla fina. Har tidigare endast haft några grå men blandade nu upp med vita. Våra små ulltussar domino och diesel får numera knappt plats. I sovrummet ligger nu en hel hög med ljusa kuddar och har bytt ut lampskärmar och lampfötter. Blev så somrigt fint. Fick en hel pall med prover idag så har hållt på att packat upp och flyttat om hela dagen. Allt är ju prover som jag säljer då jag har ett 'levande' showroom (hade nog annars inte haft så här galet mkt kuddar). Packar med mig prover när jag besöker kunder men mestadels kommer de hem till mig och köper. Såg idag när solen sken att fönstren är i stort behov av att putsas..suck. Vi har hur många som helst, någon frivillg kanske..xx

Kommentarer

Erika sa…
Så jättefint med kuddarna och superfin soffa. Är så avis på dina katter, de är ju urgulliga.

Kram
Erika
Anonym sa…
Mkt snyggt!!! ha ha , ja herregud vad jobbigt det är med vårsolen som avslöjar ens smutsiga fönster.Har galet många spröjsade fönster i vårt hus.Ska försöka leta upp någon bra fönstertvättare.
Kanske någon har ett tips?

Ha det mysigt!
Sofia
Anonym sa…
Il a l'air bien le chat au milieu de tous ces coussins.Votre blog est très joli.
Anonym sa…
Hej! Jag använder alltid fönsterputsare..."min" tar betalt per timme och eftersom han putsar galet snabbt (men jättebra!!) så betalar jag ca 500:- för 21 st 120x120 med totalt 6 rutor. Köper inte andra hemnära tjänster men detta tycker jag är fantastiskt prisvärt eftersom det skulle ta en hel dag för mig + att jag är höjdrädd. Om ni har OK priser där ni bor så rekommender jag detta varmt!! Fast det är klart...en vis dam (min mor!!) sa till mig en gång...att det är mansjobb att tvätta fönster och piska mattor...Tål att tänkas på! Tack för en inspirerande blogg MVH Nellie
Sonja sa…
Such beautiful cat's, very beautiful!!!
Many kind regards from Austria,
Sonja
dreamhouse sa…
nellie: absolut, du har så rätt! Ibland är tid oxå pengar. Ska kolla runt lite. Samtidigt så tycker jag det är rätt ok, lite mediativt. tack tack!

Populära inlägg