svalare tider



bilder från pottery barn.com
Idag är det en riktig 'sensommarkänsla' utomhus..lite svalare, blött och regn, men ändå friskt. Det känns i luften att sommaren går mot sin ända, men man får mysa inne med tända ljus och kanske en varm brasa. Tycker det är så fint att pryda lyktorna efter årstiderna. Som här med solrosor och kvistar. I år har vi otroligt mycket rönnbär i trädgården (blir det en kall vinter då, eller vad man säger..) som återigen kommer att få smycka mina stora utelyktor på altanen. Glad över att min söta vän är här på besök och håller mig sällskap. Hoppas ni får en skön dag. xx

Kommentarer

Angelica sa…
Vilken härliga bilder du visar! Passar mitt humör perfekt idag och vädret på Mallorca är mulet och grått, åska och mysigt! Jag piffar för hösten (trots att det ska bli strålande sol och 33 grader imorgon)!

Hoppas att du får en ljuvlig dag, söta!

Kramar

Angelica
Anonym sa…
Hejsan!

Jag älskar pottery Barn.
Fina bilder.
Kram Bodil.
Anci sa…
Det ser härligt och höstlikt ut. Visst är det väl lite mysigt med höst ? :)

Kram
Ann sa…
Åh, så utrolig vakkert! Blir så inspirert! Jeg fikk lyst til å sette i gang med enda et nytt hageprosjekt, men jeg tror jeg har tatt høst, det skal få vente til våren.

Ha en fin riktig fin kveld!

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.
Sassa sa…
Hej,
Är mycket intresserad av Tinekhome.
Hade velat åka till deras öppet hus men..... svårt med transport!
Vill gärna ha kontakt med dig!!
Vilken underbar blogg du har.
Kram från Sassa
Joy sa…
These pictures are so pretty. I love lanterns! What a gorgeous space...

Populära inlägg