toile



bilder lånat från skönahem.se
Hmmm är lätt velig när det gäller vårt sovrum. Tycker att toile tapeter är såå fint. Men måste vara rätt avskalat runt om, då det lätt blir ett för stökigt intryck tycker jag... Har lite olika idéer och får se vart det landar. Här hemma jobbar jag på, går på promenad och har ätit frukost med andra mammor. Hoppas ni har en skön vecka. Idag har jag haft en riktig sportlovs-feeling, trots att jag själv inte har just "sportlov". Men minnen tillbaka till skidbackarna med familjen, påsen med chocklad, russin och mandlar. Mys i backen med varm choklad, nergrävd i en grop och varma renfällar. Ser fram emot många sportlov med lilla familjen. xx

Kommentarer

Fia sa…
Så balanserat och snyggt med de neutrala sängkläderna till de toile- mönstrade tapeten.
Ha en fortsatt trevlig ”sportlovs” vecka
Fia
Härliga bilder!!
Ja, jag förstår ditt dilemma :) Speciellt när det finns flera än bara ett par alternativ som lockar. Och visst e det så, att när tapeten tar över en del så behöver resten utav rummet vara lugnare. Lycka till och det blir ju kalas oavsett vad du väljer med din fina smak och stil :)
Kram, Nina
sanne sa…
Jag hade tvärtom för några år sedan i vårt sovrum. Enfärgade väggar och en sänggavel i toile, då blev inte intrycket så rörigt eftersom det var på en mindre yta.
Alla tips är bra..........
Kram Sanne/kungkarusell.se
Jeg er litt enig med deg i at toile kan fort bli litt "for mye" og rotete som tapet. Men hva med å lage bare noen bilder av det tapetet ?..altå lerreter som du bruker toilr tapet på, og ha en ellers ensfarget vegg som du henger opp disse bildene ? kan det bli fint tro ?..bare en idè ;)

Klem,Line
purple area sa…
Snyggt! Håller med om att det blir bäst med lite avskalat runt om kring annars blir det lätt ett rörigt intryck.

Populära inlägg