nystart




bilder från cox&co.uk.com
Började morgonen med att cykla på motionscykeln medan lillskruttan sov, en snabb dusch. Nu dags för havregrynsgröt och kokt ägg. Har satt upp ett mål, ett realistiskt mål. Ska nu jobba av mina överflödskilon och det får ta sin lilla tid, men de ska bort. Och jag vet att jag måste kämpa. Har längtat efter att få börja använda kroppen sedan min sega graviditet. Långpromenaderna räcker inte och nu känner jag mig redo att ta till det där extra. Skriver här så blir det mer verkligt. Ovan tepåsar påminner mig om maldiverna då de gick ut till deras sk 'herbal garden', plockade färska örter som de lade i sådana påsar, och vips fresh te. Fresh start...Önskar er en skön på denna vecka. xx

Kommentarer

Singelsussi sa…
Åh vad härligt! Det låter toppen. Våren är en perfekt tid för nystart. Då är det verkligen dags att jag kör över till dig så vi kan ta en ordentlig långpromenad! kram
Åh! Jag började förra veckan.. Har gått ner -1,9 kg!! Är så lycklig över det.. hihi..
Vackra bilder och teet verkar ljuvligt..

♥Mia
Här ska det också vårstädas i kroppen! Det är lättare nu när det är ljusare och man är allmänt lite gladare.
me and alice sa…
Heja Camilla!
Här är en till som börjar i dag...
Volangerna ska väck!!
Kram Susanne
Annelie sa…
Nystart för mig också. Börjar smått få panik inför tanken på shorts.
Te är ju bra att dricka. Får lite inspiration från bilderna att pröva att göra eget te.
Har märkt att protein håller mig mätt och glad länge och mina ägg brukar jag äta utan gulan och laga annat av till familjen eller baka.
Lycka till med överflödskilon.
Jennifer sa…
You sound like you're on the right road... my sons are 32 and 29 ... I have NO EXCUSES! We have a kitty like your gray one named Elaine - she's a good girl -- very mellow. Peek in on my blog some time, Jennifer jennsthreegraces
Camilla sa…
Önskar dig stort lycka till! Har tyvärr kämpat alldeles för många gånger och nu gjorde jag en nystart föregående måndag. Har tappat 2 kg trots att jag slarvat med lite fikastunder och promenader. Fast den här gången tänker jag positivt. Va bra att jag hann med fyra långpromenader den här veckan....duktiga jag som bara åt godis en av veckans sju dagar. Den känns annorlunda och jag tycker att det påverkar mig positivt.
Kram Camilla
Jennifer sa…
Älskar dina stämningsbilder! Jättemysiga :)
Anonym sa…
Jag är med i Viktklubbeb på Aftonbladet. Ett alldeles utsökt sätt att gå ner i vikt. Datorn räknar ut din kalorimängd. Du för in i matdagboken det du ätit. En underbart trevlig blogg med kämpande kvinnor ( och en och annan man)
Rekommenderas varmt
Jag har gått ner 19 kg nu och det har inte varit svårt. Det blir en livsstil och på nyttiga vanor festar man till livet då och då.
Lycka till!!

Populära inlägg