fläder



Hörrni, nu är det juni månad! sommar på riktigt!! Älskar fläder, så otroligt gott, fräscht och läskande, utan att vara för sött. Hör sommaren till. Vi köpte tre buskar och planterade när vi höll på med tomten. Tyvärr har rådjuren nu knaprat ner dem, var helt övertygad om att de aldrig skulle komma upp igen. Men nu sticker gröna blad upp, även fast just den där härligt stora busken är byegone, iaf i år. Hoppas ni har en fin dag, nu är mannen på jobbet och min tur att vara hängig, har passat på att slumra när sessan sovit. xx

Kommentarer

isa sa…
jag tycker om att titta på fläder men saft är så där tycker min tunga :/
Vilken tur ni har som får njuta av busken trotts att dom små ånstrena har varit framme.
vila dig så mycket du kan. kram
Hej!
Fläder är något som jag har lärt mig att tycka om med åren. Godast är det på sommaren, helt klart!
Trist att du inte mårr så bra. Krya på dig.
Kram Vanja!
STYLIZIMO sa…
Så vakre bilder! Sommerlige og deilige<3

Ha en nydelig sommerdag.

klem Nina
Vita Lyckan sa…
Härligt med fläder, det kan användas så mycket! Jag brukar göra flädersaft, men i år har jag inhandlat tre damejeanner och skall testa att göra vitt vin på äpplen, fläder och lime...
Tina sa…
Älskar fläder! ♥ Vilken härlig känsla när de dök upp kan jag tänka mig! Krya på dig. Kram Tina
Jennifer sa…
I've never seen or had elder - I've heard a song about elderberry wine but we don't have it in our area - the post is lovely though - happy to learn something new! jennifer come visit! jennsthreegraces

Populära inlägg