min drömstol


Mina drömmars stolar, den klassiska Y-stolen av Hans Wegner. Skulle gosa precis som ovan med ett mjukt fluffigt fårskinn, som pricken över i:et. Nåväl, anyday, som man säger.. Vi har ett litet projekt på gång, eller rätt stort egentligen. Håller som bäst på att planerar, men det är såå kul. När vi är igång blir det full rulle här igen och ni får följa med, spännande kan jag lova. Nu ska jag ta hand om lilla skruttan här, hon far runt som ett yrväder, 'upp och stå' är ledordet! xx

Kommentarer

Mycket trevligt att följa din härliga och inspirerande blogg =)
Kram Ulrika
Ulli sa…
Det låter spännande! Ser fram emot att följa det hela på bloggen. Visst är stolen fin! Jag har faktiskt tagit en stol designad av Yngve Ekström och lagt ett fårskinn i. Blev rätt ok det också ;-)

Ha det så gott!
Ulli
Sofia sa…
Så fin vi har 4 st hel svarta är fortfarande lika glad över dom som när vi köpte dom för 4 år sedan. Ett tips håll utkik på lauritz.com det går att fynda stolarna där ibland....

Ha en mysig kväll
Sofia
Livsnjutaren sa…
Härligt med fårskinn nu i höst;)
Vilken underbar bild! Stolen har stått høgst upp på min ønskelista lange...
/Helena
Tina sa…
Måste erkänna att Wegners Y-stol inte är en av mina stora favoriter men med det supermysiga fårskinnen i blir ju intrycket ett helt annat. Gillar!
Kika gärna in hos mig!
Mvh/
Tina

Populära inlägg