midnatt råder...


foto: anna kern
tyst det är i huset....Nja inte midnatt ännu men tyst i huset. Småtjejerna sover sedan länge och mannen har även han gått och lagt sig. Han har känts sig illamående hela dagen så hoppas det inte är nåt skit på gång. I år ska jag försöka vara ute i god tid gällande julpyssel och stök, så man sista veckorna bara kan njuta. Ska bli urmysigt att få baka peppisar tillsammans med stora sessan, i år är hon ju med på ett helt annat sätt. Först ut är iaf kransar till dörren, ska fixa egna och fann inspiration i ovan bild. Älskar även den ljuvliga koppen med de söta små blommorna, perfekt till den varma chokladen med en klick grädde. Min söta syster fick en, du hittar den hos Ellis Corner, en perfekt julklapp. Önskar er en finfin kväll. Natti. xx

Kommentarer

Anonym sa…
God natt! Vackra bilder speciellt koppen med blommor!
XOXO

Cristina
me and alice sa…
Hej Camilla!
Ja nu går det undan, snart är julen här...

Vilken underbar bild du visade på farsdag! ♥
Godnatt och sov så gott!
kram Susanne
rental mobil sa…
Mycket trevligt, tack för att dela.
Hej på dig, jag har skrivit tidigare till dig och ställt en fråga ang. ett blått mycket vackert porslin som du har. Jag undrar vad det är för ett märke eller vart du köpt det?

Tack ännu en gång för din fina blogg!
Stort kram
dreamhouse sa…
stockholmsvit: nämen oj, förlåt det har jag missat. Det är ett gammalt engelsk porslin som jag hittat på en loppis i danmark så går nog inte att få tag i tyvärr...

Populära inlägg