en vän i mörkret

tänd
tål att kramas
släckt..
bilder: camilladreamhouse

Här kommer lite fler bilder från minsta sessans rum .. Jo den ljuvliga tapeten får jag massa frågor om och den är från Laura Ashley. Den e så galet fin, älskar den. Här ser ni även lite av den gosiga mattan (zandvoort), och spegeln (house doctor- zandvoort).

Kaninen, nattlampan, ger ett sånt himla mjukt och härligt sken. Tjejerna älskar den, ni hittar den bl a här hos nätbutiken Ellis Corner. Blev så himla glad när jag hittade de randiga förvaringsboxarna i tyg ( åhléns), nästan exakt i samma färger som tapeten.

Snart får ni se mer då vi hittat en lika fin säng som storasyster har..

Nu är det fredag och önskar er alla finingar en skön helg! xx

Kommentarer

Kanin lampan är så fin, har ock den till våran lilla prinsessa. (och även i butiken). Ha en mysig fredags kväll/Theres
Anonym sa…
Ååååå... den var kjemp søt:)
Herlig å ha en sånn lampe:)

Ha en god helg

Klem Merete
Marlene sa…
Hej Camilla! Jag är en mycket trogen läsare som gillar allt du skriver men kommenterar aldrig tyvärr. Jag är så nyfiken på ert sovrum, har ni tapetserat om? Jag gillar den randiga tapeten med guld prickar på som du visat, blev det den? Jag undrar framförallt var hittar man den tapeten?? Tack för att du delar med dig genom bloggen det uppskattas väldigt mycket!! / Marlene
dreamhouse sa…
marlene: tack gulle för hälsning! jo visst blev det den, vi har flyttat vägg och ska sätta in lite skåp så inte klart, men det är på gång. Ska lägga upp en bild så du får se ändå! tror den kommer från Sandberg. Ska kolla upp till dig!

kramar!!

Populära inlägg