love hamptons


älskar den klassiska fasaden

..porchen

rustikt kök, fint med det gedigna bordet och annorlunda med bänkarna

marmor och snygga handdukar, hotellkänsla

snyggt snyggt snyggt. Älskar blandningen, det vita trägolven tillsammans med mixen med jordfärgerna
alla bilder från Elle Decor

Finner alltid inspiration i dessa fantastiska Hamptons hus..hade jag plånboken är det där jag skulle bo. Vid havet, i Hamptons.

Befinner oss just nu i huset vid havet, på väddö. Inte fy skam det heller. Igår badade jag för första gången på hela sommaren..galet härligt. Tror minsann det blir ett dopp idag med.

Så inge formex för mig, men ni hittar som vanligt inspiration om höstens nyheter och trender bl a hos Frida här.

Fin helg till er. Nu ska jag boosta lite energi här och förhoppningsvis infinner sig inspirationen igen.. xx

Kommentarer

Anci sa…
Jag tycker som du :) Det är såå snyggt.

Kram
Anci
Hej Camilla!
Jag flyttar in direkt!! Underbart hus och miljö!
Här njuter vi av sol och bad hemma på sydkusten. 30 grader idag. Ljuvligt!
Må så gott!
Kram Anna
Anonym sa…
Bare nydelig, kunne gått bodd sånn ja:)
Klem Merete
dreamhouse sa…
låter underbart härligt! kramar

Populära inlägg