bullbak och hemmafix

foto: camilladreamhouse

Har lovat mig själv att inte älta om sjukdomar och förkylningar här, känns tillslut som att det är det enda jag skriver om. Men nu efter dessa dagar och avsaknaden på inlägg så är det just så. Har inte haft ork att öppna datorn då jag legat mer eller mindre däckad. Men nu, mycket piggare!

Idag har vi pysslat med bullbak då min älskade, älskade stora tjej snart blir 3 år! Får nästan ont i magen, vill att tiden ska stanna..

När det gäller olika projekt här hemma skulle det vara synd att säga att man e snabb.Ovan gamla sypall från farmor slipade vi i somras, först nu får den lite färg på sig, och ny klädsel.

Men, ett steg i taget.. kram till er♥



Älskade öppna spis, här i fåtöljen försöker jag sitta så ofta jag kan...

Kommentarer

Anonym sa…
Koselig bilde av ei lita jente:)
Fortsatt god bedring:)
Klem Merete
OJ så fint ni har det!!
Bänken blev jättemysig i vitt :)

mvh. Ulrica

Populära inlägg