familjesäng
























bild från livet hemma/ikea

Extra allt.

Egentligen har vi inte så trångt i sängen då stora sessan bara sover i sin säng, sen får man springa och natta om ibland, men hon har aldrig direkt kommit till oss. Kanske kommer. Men minsta sessan ligger gärna och myser bredvid. De gånger hon gör det, som iof just nu blir allt färre, önskar jag en gigantisk säng. Tänk vad ultralyxigt att alla kan bre ut sig, sova gott, och ändå mysa tillsammans. För på ett sätt längtar jag efter de små tassande fotstegen, en varm gosig kropp, som kryper ner under täcket.. Och då lär jag väl oxå längta efter den där enorma sängen..

Just nu. Flaggan står på bordet. Lilla trätåget med ljusen är ihopsatt. Vimplarna hänger i taket och paketen är inslagna. Imorgon fyller hon år, min älskade älskade dotter. För tre år sedan förändrades allt, vi blev en familj.. och det är först då man förstår hur oändlig kärleken är till sina barn. Det är så att man spricker.

Nu natti natti, måste ju upp och sjunga♥

Kommentarer

Grattis till din stora flicka på 3-års dagen! Min "lilleman" fyllde 3 alldeles nyligen! Tänk vad stora de börjar bli!
Den där sängen ser härlig ut!
Trevlig helg!
Kram Anna
marie jm sa…
Grattis till stora Sessan!! Tänk, 3 år! minns så väl när du skrev om när hon kom till världen! Ha det så härligt på den festliga dagen!!!

Populära inlägg