kamin

vacker kamin från danska rais




Åååh vad jag saknar vår kamin! 
speciellt den här årstiden som är som gjord för sprakande brasa, typ dygnet runt...

 Egentligen ska jag inte klaga då vi har världens vackraste öppna spis men vi hade ju en kamin på övervåningen som vi sålde i samband med att vi byggde minsta sessans rum. Tanke är att vi ska sätta in en ny kamin men får bli när plånboken tillåter. Den vi sålde hade montering bak och vi behöver att röret skall gå rakt upp för takfäste.

För övrigt älskar jag golven på den här bilden..hur snyggt som helst!

Idag kommer mormor hit för att ta hand om sessorna och jag ska in till stan för lunch med en vän och gammal kollega som jag inte träffat på huuur länge som helst!

Fin onsdag till er♥

Kommentarer

Anonym sa…
Så kjempe fin spisestue dette var:) så herlig med fyr i peisen, det gjør jeg selv hver dag:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Populära inlägg