shades of grey




En krispig jul med vita & gråa nyanser♥

Då jag samarbetar med Hemtex fick jag förfrågan att välja ut mina julfavoriter ur deras sortiment.
Hur fint är det inte att bädda med dessa ljuvliga sängkläder, och sen krypa ner i dan före dopparedagen. Den vackra pläden blir perfekt till. Ljusstaken från Design House är ju bara hur fin som helst. Toppar med ett vackert hänge till julgranen.

Jo visst början man känna den där längtan efter just lite advent- och julpyssel...
Älskart.
:

Kommentarer

Anonym sa…
Her var det virkelig mye fint:)
Likte så godt det pledd:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete
Jisses, jag som ÄLSKAR snöflingor gick ju igång direkt på sängkläderna!! Undrar tro om de finns i dubbelsängsvariant, måste ju kollas upp.

ha det gott
Kram Ulrica
dreamhouse sa…
ulrika: jo det finns det!

kramar till dig!
Anonym sa…
Åååh, vad jag är trött på Hemtex och alla bloggar som titt som tätt gör reklam för dem, så tråkigt. Bättre med inspiration från DIG och DITT hem, det är tusen gånger bättre än Hemtex!
dreamhouse sa…
anonym: jo kan förstå det. Men skulle inte skriva om sådant som jag inte gillar, och de har verkligen fina saker just nu. Massvis som jag tycker e fint och gärna tipsar om, på riktigt. Men visst, förstår att det blir tråkigt.. men kan bara försvara att jag försöker på de sätt som går, inom de ramar jag väljer och gillar, att få en en liten peng då jag är egenföretagare. Men tack och kram!
Anonym sa…
Är jätte besviken för dubbel varianten finns juh bara i rött :/
dreamhouse sa…
anonym: håller med, hade oxå velat haft;(

Populära inlägg