ekollonvasen♥

foto: camilladreamhouse

Visst e den underbar den lilla ekollonvasen från svenskt tenn.
Här hemma har vi vår. Ekarna har slagit ut, inte bara en utan två!
Måste bara visa min mans ihärdighet som resulterat till två små fina miniekar som växer och gror i den fina ekollonvasen. Visst är det fantastiskt. Ska bli kul och se hur stor den man bli..

Här hemma är det just nu Pippi för hela slanten, vi har redan startat vårt fredagsmys. Båda sessorna hemma och vi ska ägna helgen åt att bli helt friska. 

Önskar er en finfin helg♥

Kommentarer

...die Lise sa…
Jättefint! Tack så mycket för det fantastik inspiration.

Trevligt helg, kram Lise
Anonym sa…
Tack,
En väldigt rolig idé!

Men jag undrar...på bilden ser det ut som att er vas är stor! Ett gigantiskt ekollon!!
Vasen hos svenkt tenn är 12 cm hög, så jag antar att det är den ändå? Logiskt tänkande...

/Camilla
dreamhouse sa…
camilla: nej det är en närbild så det är den lilla lilla vasen och ekollonet är ett vanligt ekollon;)

kram till er!!xx
Unknown sa…
men sååå läckert! Hittade hit när jag sitter och drömmer om inredning i det hus vi flyttar till i juni. Vi har samlat på oss under 30 år och först nu på senare år när barnen minskat i antal hemma så vill vi så gärna hitta den röda linjen. Kul inspirerande att kika... :)
Krya på er, här hemma är det med sjukstuga =) Kram och ha det fint!
Anonym sa…
Åååå

Kan ni inte berätta hur ni har bar ER åt?

Tips!

Jag lyckas aldrig att få ollonet slå skott!

Tack!
Anna

Populära inlägg