planteringssöndag

älskar det här tråget, önskade jag hade fler, tips anyone?
Inte världens vackraste nyplanterade..men blir nog finfint såhär på vårkanten.
alla bilder camilladreamhouse

Sötaste ljusblå förgätmigej.

 Äntligen fick man känna lite jord mellan fingrarna! Nu måste väl ändå frosten hålla sig borta..

I söndags åkte jag och stora sessan och inhandlade lite vårblomster. Får fylla på resten när det blir liiite varmare. Det inhandlas även massa jord för mina krukor inne, de stackarna har misshandlats under en längre tid med synliga rötter och alldeles för lite jord. Men nu ska de bli ompysslade.

Har fått massvis av saker gjorda idag, och har även planerat veckan. Arbetet med min hemsida ska nu äntligen köra igång och längtar tills den ska lanseras. Hoppas ni har en fin måndag!

kram camxx


Kommentarer

RUTHiga EMMA sa…
Hej
Jätte mysig blogg du har. Har läst den ett tag nu.
Jag håller med dig ang. trågen.
Jag har en butik/salong och säljer exakt dom, men bara några få kvar.
Hör gärna av dig om du är intresserad.

Mvh Karin

dreamhouse sa…
karin: ååh tusen tack! ska gärna kolla in! hör av mig. fin dag till dig!
kramkramxx

Populära inlägg