hemma hos jennifer brown

bild och källa från Sköna Hem

vackra vackra jennifer, och sitt vackra vackra hem♥

ååh det va alldeles för länge sedan vi sågs .. men oj vad jag har hängt i det här fina hemmet! Hade bl a min 30 års fest här, oh my.. det var tider det.. Jennifer är som en kameleont och förändrar sitt hem även så..det är alltid något nytt som fått flytta in eller bytt plats. Hon målar och tapetserar om efter humör och känsla...Lägenheten är grym.

Idag har jag suttit och gjordt moodboard efter moodboard till villan som jag inreder, imorgon ska jag återigen träffa familjen. Så natti natti.

kram camxx


Kommentarer

Anna sa…
Åhh, vilket härligt hem hon har!
Härlig blogg förresten! Återkommer gärna!
Anna sa…
Åhh, vilket härligt hem hon har!
Härlig blogg förresten! Återkommer gärna!

Populära inlägg