fototapet & design

 
foto: camilla dreamhouse, pågående inredningsprojekt








Fantastiska fototapeter, tavlor eller vanliga tapeter. Designa din egen tapet. Eller tapetsera väggen med din alldeles egna favvo bild.. 

Scandiwall  - Skandinavian Art Wall, är ett svenskt företag som trycker skräddarsydda fototapeter och canvastavlor. De handplockar motiv från över 200 av Skandinaviens främsta fotografer. Nytt för i år är att du även kan få hjälp att designa din alldeles egna unika tapet. 

'Vi vill överraska och skapa unika inspirerande rum där inredning och väggdesign samverkar till en helhetsupplevelse'

Scandiwall är en av Dreamhouse samarbetspartner och jag gillar verkligen det varierande utbudet. Finns någon för alla, till de små, coola tryck, rock, natur, djur, storstäder. Vi har nu använt Scandiwalls fototapeter och tavlor till olika kunder, och genom mina målare har jag fått höra att kvalitén är mycket hög på tapeten, vilket jag förstått kan variera gällande fototapeter. 

De två översta bilderna, Brooklyn Bridge och Hong Kong sitter nu hos två ungdomsrum jag håller på att inreda, en liten sneakpeak som ni kommer få se mer av...

Kika gärna in här bland alla fina motiv, man fastnar väldigt lätt...

Nu ska jag iväg och hämta småsessorna, hoppas ni har en härlig dag!

kram camxx

Kommentarer

Populära inlägg