duka för midsommar

 
foto: IKEA livet hemma/ Ragnar Ómarsson



Naturen när den är som vackrast..älskar verkligen stjärnflocka, den är så naturligt skir och så himla fin. Hade först tänkt att ha den i min brudbukett men sen vände jag allt, enkelt klänning och maffiga vita rosor istället..

På fredag är det midsommar och när dessa vackra bilder damp ned i brevlådan ville jag dela med mig, enkelt och vacker inspiration. Längtar och ska bli såå mysigt att åka iväg, packar bilen och åker på torsdag.

Idag har det ääääääntligen installerats fiber här, efterlängtat kan jag lova, nu ska den bara kopplas upp i hela området och sen blir det snabbare än snabbast.

Nu ska jag alldeles snart hämta hem småsessorna, hoppas ni har en fin måndag!
kram camxx


Kommentarer

Tante Mali sa…
Wow, my dear,
what a special and beatiful table setting!!! Love the nature in combination with the blue dishes! Very special and fabulous!
All my best to you and a sunny time
Elisabeth

Populära inlägg