formex 2014 - i bilder

shepheard
Lovely Linen
 
PB Home
on interiör
 
broste cph

 

ylva skarp
afro art

Nicolas Vahé
Newport -  alla foton Camilla Nylander Dreamhouse




Formex min bilder♡

Jag trodde inte att jag skulle hinna förbi mässan i år, men sen blev det iaf en liten sväng för att insupa höstens nyheter. Det är ändå en helt annan sak att få klämma och känna, trots härliga pressmaterial och kataloger. Som ni kan se är jag himla svag för kombon svart, natur, brunt och mörkt grönt. Blandat med vackra metaller, som vi nu ser i alla dess material och former.

Mer info om mässan i text kan ni bl a läsa om här hos Simplicity.

Kom hem med en migränartad huvudvärk som nu börjar ge med sig. Men det blir en tidig kväll. Imorgon ska jag tillbaka till de visningshus som jag inredde innan sommaren. Vi ska komplettera kontorsrummen och belysning. Ska passa på att ta en gång bilder så ska ni få se sen.

Nattinatti
camxx


Kommentarer

Unknown sa…
Tack snälla att du delar med dig av bilder från Formex. Vilka härliga inspirerande bilder.
Thanks a lot for this nice pictures.
I love it.
The fabrics are wonderful.

Greetings & Love
Ines
Unknown sa…
Your house is beautiful and you have the touch camilla! You made it happy with all that gold and yes, never thought gold would be Summery, but it is and I love it! The tangerine is awesome and very classy, indeed. Thank you for sharing.
Have a great weekend.
idea-cozy-prefab-house

Populära inlägg