wild rose velvet




Jag är himla svag för vackra överkast, själv har jag ett vitt..haha.. kanske dags att uppdatera. 
Det är är så fint så man dör lite. Gör hela rummet. Med en vit bas ljus bas kan man göra mycket, utan att det behöver bli just vitt och trist. Överkastet hittar ni hos fina cox & cox, här.

Hemkommen från kundmöten, tömning av en lägenhet jag stylat (den gick för inte mindre än över 100 000 sek/ kvm) det ni. Det var den här, som jag stylade. Kan säga att de blev väldans nöjda.

Imorgon ska jag till ett nytt härligt hem som skall få lite kärlek i form av inredningshjälp, ska bli roligt och spännande. Sen förbi Formex  en sväng och insupa höstens nyheter, träffa leverantörer och kanske träffa några nya.

Nu hämta hem små sessor från förskolan!

kram camxx


Kommentarer

Soo beautiful.
The colour is fantastic.
I love it!


Greetings & Love
Ines

Populära inlägg