decor maison - tapeter




Älskar ju färg och tapeter och uppmanar i den mån det går till mina kunder att våga måla, och tapetsera.. och då pratar vi hela rum. I min värld går fondtapet helt bort.

I veckan damp dessa urfina bilder ner i inkorgen och det är det svenska tapetvarumärket Decor Maison som presenterar sin nya fina kollektion, Maison Amelie. Svensk blomsterprakt blandat med fransk romantik beskrivs den som. Jag gillar massor.

Helg och jag vilar fortfarande min skadade hand. Tittar på allt som borde göras, rensa ogräs, klippa, fixa altan och balkong. Måla om utemöbler. Min man klipper gräs och fixar, men jag älskar ju den här årstiden när man får inreda ute.

Just nu går det så galet fort, känns som varje vecka är en slags nedräkning till sommar och semester. Det är utflykter, besök i skolan - jo vår stora sessa börjar minsann skolan till hösten och förberedelserna är i full gång. Väldans märkligt. Sen är det kalastider. Vår minsta sessa fyller 4 år i juni. Time fly.

Men nu har vi helg och vi njuter tillsammans.

kram camxx



Kommentarer

Populära inlägg