styling art & rokoko - homestyling

bildkälla: Erik Olsson fotografer



Vissa lägenheter är mer utmanande, och därmer lite roligare att sätta tänderna i.. som den här, med den dunkla magiska tapeten, en vacker rokoko soffa, och behöll även kundens gamla rokokoskåp, fåtölj, skrivbord och kristallkrona. Resten har vi fixat och stylat till. Ville coola till de gamla möblerna och känslan skulle mer andas nutid, med älskar mixen. 

Adderade soffbord i plexiglas och ett i grön marmor. Coola annorlunda kuddar. Sen de två ljuvliga tavlorna målade av min vän Petra, som dessutom är till salu om någon skulle vara intresserad. I köket passade mina fyndade matstolar som smäcken till det gamla träbordet. Kika mer på objektet gör ni här.

Är just tillbaka från akuten där jag röntgat min lilla hand, mosade den mot en spetsig hylla igår medans jag bar ett bord. Nu är hela ovansidan svullen och blå, känns helt krossad. Tur i oturen är att inget brutet, men väl lindad och starka smärtstillande. Och såklart var det höger tass.
Order är även högläge men är i precis i lämning av två inredningsuppdrag så svårt att inte använda tangenterna...

Önskar er en fin onsdag!
kram camxx


Grönt marmorbord, kuddar, lyktor från Dennys Home.

Kommentarer

Populära inlägg