Triss i damer - styling på kungholmen



Styling: Dreamhouse   foto: Husman Hagberg Kunsholmen


Vi avslutar veckan med lite bilder av en styling vi gjorde på Kungsholmen ibörjan av veckan. Vi har använt oss av en del av kundens möbler (soffa, säng, sideboard) och sen har vi adderat resterande.
Vi utgick lite från kundens snygga tavla, den ovanför skänken, som vi placerade om. Men vi tog upp färger i textil och övriga tavlor.

Knipsade med mig ljuvligt doftande syrener som fick sätta känslan i köket. Vill ni kika mer på objektet, kika här.

 Ska passa på att fylla hela hemmet här hemma med syrener, ser fram emot en riktig doftorgie. Som jag älskar de lila skönheterna. Imorgon kommer Jouss hit, min fina vän och barnens gudmor som bor i Tyskland. Sen vankas det 40 års fest och fotbollsträningar för de små. Behållaren till högtryckstvätten har kommit så nu blir det finfint på altanen här hemma, så ska det klippas gräs. Och jag vill måla våra adirondackstolar svarta, efter 8 år behövs de renoveras upp, minsann..

Önskar er en ljuvlig helg!
kram camxx

Den snygga stolen, golvlampan och svart/vita kudden i soffan är från fina Dennys Home.

Kommentarer

Mia sa…
En ren stylingblogg med reklaminslag, är det vad detta har blivit?!
dreamhouse sa…
Mia: Det är mitt företag som jag lägger ner min själ och hjärta i, jag blandar i den mån jag hinner med annat som rör mitt liv och levende. När jag byggde huset så handlade det mestadels om det, och sen har det alltid varit en inspirationsblogg.. och det kommer det fortsätta att vara.
Och reklam? Det är mina samarbetspartner som gör det möjligt för mig att göra så pass fina stylingar. Såklart vill jag tala om det. Jag älskar det jag gör, vet inte om du själv startat upp något eget, men jag är stolt över det. Det krävs oerhört mkt tid och jobb, så såklart vill jag använda min blogg för att nå ut. Hoppas du kanske förstår lite hur jag tänker. Och jag har haft för mkt jobb för att hinna med kreativa inlägg som rör annat. Ledsen om det känns tråkigt. Fin helg till dig.

Populära inlägg