styling - homestyling -homestaging


foto: Erik Olssons fotografer   styling: Dreamhouse decorations


 Vår senaste lägenhet som vi stylat - vi älskar väggfärgen i sovrummet, och blev så himla fint tillsammans med  den varma saffransgula färgen, som vi valde som accentfärg. Vi tog upp den i tavlan, samt i alla textilier.. och band ihop helheten. Älsk på allt - kika gärna in mer här. Sen är det extra roligt när fotografen fångar så fint det vi stylat. Tack för det.

Jag har haft en såhimla mysig helg. Mysigaste middagen med mina kära tjejekompisar. Firat den snyggaste 40 åringen. Och fikat, myst och viktiga samtal med en annan väldans kär vän. En helg i vänners tecken, det ska man ha oftare..

fin söndag till er!
kram cam


Kommentarer

Anonym sa…
Guuud såå tröttsamt med alla stylade hem som ser likadana ut... Du har skrivit några gånger att du skall bli bättre på att blogga om annat än styling men det händer ju aldrig... Har du tänkt på att du bloggar om ditt liv men att du i princip aldrig lägger ut bilder hemifrån? Ditt liv är bara styling och shopping, eller...?
dreamhouse sa…
shopping? när lägger jag ut bilder om shopping?! det här är mitt jobb så inget shopping inte;) Och jag har ett eget företag, två barn och mkt sjuk, så dessvärre hinner jag inte med. och har valt att inte lägga ut bilder så mkt hemifrån. Men det finns andra bloggar som gör det, så inget tvång att läsa här. Ha en fin dag du anonym;)

Populära inlägg