samla energi



Skulle idag varit runt med mina fina kollegor på Formex, men sitter här nu invirad i en varm filt, hes och galen hosta istället.. Igår stylade vi 140 kvm med terass på söder och det tog nog den lilla energin jag hade kvar.. 

Nu när vardagslivet drar igång har jag försökt, så ofta jag kan, promener ner till havet för att andas och ta in allt det vackra. Det har alltid gett mig så otroligt mkt positiv enrgi och jag känner verkligen hur allt rinner av.. Bästa starten, och vi bor ju så himla... Men dag ska jag ha den där alldeles egna bryggan, där jag ska sitta och toppa fossingarna.. 

Hoppas ni har en fin dag, snart helg!!

kram camxx


Kommentarer

Hej där!
Det låter underbart! Det är ju i naturen vi samlar kraft och fyller på med energi����
Hoppas du känner dig bättre snart!

Populära inlägg