snyggaste kaffemaskinen

bild: Dreamhouse    


Coffeé Break

Är så himla glad för min nya snygga kaffemaskin från Sjöstrand. Har alltid varit lite emot dessa maskiner då jag älskar bryggkaffe, och mest tyckt att de är fula och tar plats. 

Men, såg denna goding på Artilleriet i Göteborg och blev helt kär! Fick dessutom provsmaka. Det som jag älskar är ju att den är liten, nätt och väldans snygg, blir som ett litet smycke där på bänken. Sen är väl det bästa att kapslarna är biologisk nerbrytbara, vilket jag tycker är idiotiskt att alla kapslar inte är. Just nu jobbar jag ju mycket mera från mitt hemmakontor, och då är det perfekt när man är ensam och bara vill ta en kopp, så där föll motiveringen och en sådan här snygging införskaffades. Har även en grym mjölskummare, men det får ni se nästa gång.

Igår gjorde jag årets första styling, och ska erkänna att det tog lite emot. Men när jag väl var igång var det så himla roligt, och älskar känslan när man ser hur allt vävs ihop. För även fast man planerar stylingen till 90% så är det där sista, som man skapar på plats, som är allra roligast. Igår vävde jag in kundens coola taklampa och vackra tavlor, bilder kommer.

Idag, och resten av veckan slutför jag inredningsuppdrag, jag ska inreda ett personalrum i en mataffär och nya offerter ges. Älskar mitt jobb och min frihet det bär med sig. För ska fixa håret och ska till tandläkaren oxå;)

Hoppas er vecka är fin!
Camillaxx 



i samarbete med Sjöstrand



 

Kommentarer

Populära inlägg